خدمات

ارسال اکسپرس در دو نوبت صبح و عصر

پرشیا اکسپرس برای ایجاد بستر همکاری با سازمان ها و ارگان های دولتی و اداری، توزیع مرسولات را در نوبت صبح در بازه ی زمانی 9 تا ساعت 15 به انجام می رساند، همچنین برای سهولت در کار فروشگاه های آنلاین توزیع عصر را در بازه ی زمانی 15 تا 21 انجام می دهد و برای کاربران خود قابلیت توزیع انتخابی در هر یک از بازه های زمانی را فعال نموده است تا رضایت تمام قشر های جامعه را در نظر گرفته و نسبت به زمان اداری و غیر اداری حساسیت نشان می دهد.

پرداخت در محل COD

بسیاری از مشتریان تمایل به سرویس پرداخت در محل دارند و این موضوع برای بسیاری از فروشگاه ها دغدغه ی فروش محسوب می شود، پرشیا با فراهم نمودن سرویس پرداخت در محل موجب جلب رضایت کاربران و مشتریان خود را فراهم نموده است و با این کار هم فروشگاه نسبت به گسترش فروش خود اقدام می کند و هم گیرنده ی نهایی در صورت رضایت از خرید خود درب منزل و بررسی مرسوله ی سفارشی،  هزینه ی محصول را همانجا پرداخت می نماید.

پشتیبانی 360 و مرکز تماس

کاربران پرشیا می توانند رهگیری مرسولات خود را از طریق تماس با تیم پشتیبانی و یا به صورت چت آنلاین و یا پنل کاربری انجام دهند. گاهی برای ایجاد اطمینان خاطر مشتریان وجود شخصی که به صورت تلفنی مرسولات آن ها را پیگیری کند بسیار حائز اهمیت است. فردی که نسبت به دغدغه ی مشتریان آگاه است و برای انجام درست کارها نهایت تلاش خود را می کند.

گیرندگان نهایی همینقدر که بدانند مرسوله ای تا رسیدن به مقصد در حال پیگیری است و شخصی در هر ساعتی پاسخگوی سوالات آن ها خواهد بود، آرامش یافته و نسبت به مشکلاتی که ممکن است در روند دریافت رخ دهد صبوری بیشتری دارند.

تیم پشتیبانی پرشیا با حداکثر توان خود مرسولات را ردیابی نموده و نسبت به پاسخگویی به مشتریان و کاربران احساس وظیفه می کند و برای انجام صحیح روند حمل و نقل تمام توان خود را به کار گرفته و تا به نتیجه رساندن هر پیگیری دست از تلاش برنمی دارد.

بسته بندی

بسیاری از فروشگاه ها و حتی سازمان ها برای ارسال مرسولات خود نیاز به بسته بندی استاندارد دارند و لازم نمی دانند خودشان را درگیر روند بسته بندی، تهیه کارتن، حباب، چسب و از این قبیل نمایند و ترجیح می دهند با هزینه ای معقول نسبت به واگذاری این روند به شرکت حمل و نقل اقدام نمایند.

پرشیا با دقت نظر نسبت به این موضوع در جهت رفع نیاز کاربران خود قدم برداشته و با ایجاد واحد بسته بندی، در خصوص بسته بندی استاندارد پستی که آسیبی به مرسوله وارد نشود، گامی در جهت رفع دغدغه ی کاربران و سهولت امر ایشان برداشته است.

ارائه خدمات پستی

شرکت پرشیا اکسپرس با ارائه خدمات پست ویژه و پیشتاز، دغدغه فروش گسترده به سراسر ایران را برای فروشگاه ها و مشتریان رفع کرده است.

مزایای پست:

  • قابلیت رهگیری مرسولات پستی در هر لحظه از طریق سیستم رهگیری آنلاین
  • امکان ارسال به تمام نقاط یران
  • ارسال سریع در کوتاهترین زمان ممکن
  • ارزان و مقرون به صرفه بودن

مجلات و مطبوعات

ناشران محترم مجلات و مطبوعات نسبت به توزیع به موقع هفته نامه، ماهنامه، گاهنامه های خود بسیار حساس اند؛ شرکت پرشیا اکسپرس نسبت به این امر سابقه ی درخشانی دارد و مجلاتی همچون آینده نگر، پیوست، صنعت چاپ، مهندسی پزشکی و فولاد مبارکه و … با دقت نظری که دارند پرشیا اکسپرس را برای توزیع مرسولات خود انتخاب نموده اند.

پرشیا می تواند با دریافت یکجای مجلات و داشتن لیستی از مخاطبان این مجلات نسبت به بسته بندی ها آن ها اقدام نموده و برای توزیع مجلات برنامه ای مشخص ارائه دهد و بدین ترتیب مخاطبان این مجلات هم نسبت به دریافت به موقع مطبوعات خود احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

جمع آوری در زمان انتخابی

بسیاری از کاربران پرشیا برای جمع آوری مرسولات خود نیاز به برنامه ی منظم یا متغیر دارند. پرشیا برای هر دو صورت برنامه ای در نظر گرفته است تا ابتدا کاربرانی که برنامه ی جمع آوری روزانه ی مشخصی دارند در بازه ی زمانی اعلامی از سوی آن ها ناوگان جمع آوری پرشیا در محل حضور یابد و نسبت به جمع آوری اقدام نماید و برای سهولت کار کاربران نیازی به هماهنگی روزانه نداشته باشد؛ همچنین برای کاربرانی که نیاز به جمع آوری متغییر دارند این امکان وجود دارد تا با هماهنگی در روز و زمان اعلامی از سوی کاربر ناوگان جمع آوری در محل حضور یافته و از معطلی های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

پنل کاربری

بسیاری از کاربران پرشیا تمایل دارند از تعداد مرسولاتی که تحویل ناوگان حمل و نقل داده اند اطلاع یابند، این کار برای کاربرانی که آمار ارسالی آن ها بالاست حائز اهمیت است. همچنین نسبت به رهگیری مرسولات و تعیین وضعیت آن بسیار دقیق اند و تمایل دارند بلافاصله از بسته های برگشتی و یا مرجوعی یا عدم حضور گیرنده در محل یا حتی نام تحویل گیرنده اطلاع یابند. پنل کاربری پرشیا با قابلیت های گسترده ای که دارد نیاز کاربران را برای ثبت مرسولات، دریافت آمار توزیع ، برگشتی ها و غیره پوشش دهد و برای رهگیری مرسولات و تعیین وضعیت آن ها کار را آسان نماید.

خدمات احراز هویت

خدمات احراز هویت برای بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی، بانک ها، اتاق بازرگانی و …. حائز اهمیت است، اینکه در محل تحویل گیرنده با کارت ملی و مدارک مثبته حضور یافته، احراز هویت صورت گیرد و نسبت به دریافت مرسوله ی خود رسید ارائه دهد تا از لحاظ امینیتی و حفظ حقوق محرمانگی کاربران و مشترکان حفظ شده و اطمینان خاطر کاربران از مبدا تا مقصد ایجاد شود.

پرشیا اکسپرس در این زمینه نسبت به آموزش تیم عملیاتی خود اقدام نموده و برای خدمات احراز هویت چاره اندیشی کرده است و توزیع مرسولاتی همچون بلوبانک، کارت بازرگانی و … را در کارنامه ی خود گنجانده است.