درباره ما
در سایه ی لطف و عنایت الهی، شرکت پرشیا در سال 1391 با رویکرد ارائه خدمات نوین در زمینه توزیع مرسولات پا به عرصه حمل و نقل داخلی نهاد.
شرکت پیام آوران پارس ایرانیان (پرشیا اکسپرس) برای محقق ساختن ایده توزیع هوشمند مرسولات در کشور، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ایجاد زیرساخت های روزآمد نرم افزاری و سخت افزاری (شامل بخش های مدیریت انسانی، مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت توزیع) موفق به ارائه زنجیره ی متنوعی از خدمات پستی مبتنی بر یک سیستم جامع هوشمند گردید.
پرشیا با دغدغه ی توزیع سریع، آسان و با دقت همواره در صدد کاهش دغدغه ی توزیع کاربران خود بوده تا آن ها به گسترش امور تجاری خود پرداخته و نسبت به امر توزیع نگرانی نداشته باشند. همچنین علاوه بر کاربران، گیرنده ی نهایی از دریافت به موقع، سالم و پشتیبانی مناسب، احساس رضایت نماید.
پرشیا اکسپرس همگام با تکنولوژی های روز دنیا برای توزیع مرسولات، زیرساخت هایی را ایجاد نموده تا حدالامکان با آسان ترین روش های ثبت و پیگیری در سریع ترین زمان ممکن مرسولات را از مبدا تا مقصد توزیع نماید.
شعار پرشیا در این سال ها سریـــــــــــــــــع، آســــــــــان، دقــــــــــــــیق
بوده و هست و همواره برای دستیابی به این آرمان و رضایت حداکثری مشتریان در تلاش است.
سریع: پرشیا در بازه های زمانی انتخابی از سوی کاربران مرسولات آن ها را جمع آوری نموده و در توزیع همان روز (Same Day Delivery) و توزیع روز بعد (Next Day Delivery) آن ها را به گیرنده ی نهایی تحویل می دهد. برای این کار واحد هایی همچون واحد جمع آوری، واحد عملیات، واحد پشتیبانی و باجه معطله تعبیه شده است تا هریک از این واحدها به صورت مجزا با نهایت دقت و سرعت در حال خدمت رسانی به کاربران باشند.
آسان: پرشیا برای سهولت در کار سازمان ها و فروشگاه ها، زیر ساخت های نرم افزاری را با ایجاد پنل کاربری فراهم نموده است تا کاربران برای ثبت مرسولات خود و تعیین وضعیت آن ها دسترسی آسان داشته باشند و با ایجاد قابلیت API برای بسیاری از سازمان های دولتی و ارگان ها و فروشگاه های آنلاین امتیاز بزرگی را در نظر گرفته است.
دقیق: پرشیا همواره بر دقت و درستی انجام کار تاکید دارد و برای رساندن به موقع مرسولات و قابلیت پیگیری آن ها زیرساخت هایی را فراهم نموده است، مثلا کاربران پرشیا این دسترسی را دارند که تاریخ و بازه ی زمانی توزیع مرسولات را انتخاب نمایند. آن ها می توانند بلافاصله از مرسوله های برگشتی مطلع شوند، روز و زمان توزیع مجدد آن را انتخاب کنند؛ همچنین می توانند با تیم پشتیبانی تلفنی یا چت آنلاین پرشیا ارتباط گرفته و بلافاصله از وضعیت مرسولات خود آگاهی یابند.
پرشیا با سامانه هوشمند خود، امنیت مرسولات را از فرستنده تا گیرنده ی نهایی تضمین می کند و نسبت به بیمه ی آن ها اقدام می نماید.
پرشیا با کارنامه ای درخشان پس از انعقاد قرارداد با سازمان ها و ارگان های دولتی و شرکت های بخش خصوصی و فروشندگان آنلاین، افتخار دارد اعلام نماید هم اکنون، روزانه بیش از سه هزار مرسوله در سطح شهر تهران توزیع می نماید.
سوالات متداول
با تماس به پشتیبانی یا به صورت چت آنلاین با داشتن کد سفارش میتونید از وضعیت بسته هاتون با خبر بشید.
از فروشگاه که سفارش دادید میتونید کد سفارشتون رو برای پیگیری های بعدی دریافت کنید.
سفارش شما بلافاصله بعد از اینکه به سیستم حمل و نقل پرشیا وارد بشه توزیع میشه این توزیع در دو بازه ی زمانی 9 تا 15 و 15 تا 21 هست.
توزیع same day همان روز یعنی تا ظهر بسته ی شما به دست ناوگان حمل و نقلی رسیده و در بازه ی بعد از ظهر برای شما ارسال میشه و اگر بسته تون تا بعد از ظهر به ناوگان پرشیا رسیده باشه در توزیع next day روز بعد به دست شما میرسه.
پرشیا بابت بسته های برگشتی و مرجوعی با گیرنده تماس می گیره و برای ارسال مجدد هماهنگ میکنه، اگر گیرنده پاسخگو نباشه، پرشیا بسته رو به فرستنده عودت میده.
خیر، پرشیا به صورت پیش فرض میدونه که فرستنده زمان ارسال رو به شما گفته بنابراین مجددا تماس نمیگیره اما وقتی که گیرنده در محل حضور نداشته باشه بهش زنگ میزنه تا از نبود گیرنده در محل مطمئن بشه.
برای اینکار کافیه کد سفارش تون رو داشته باشین و به پرشیا تماس بگیرین و بگید چه روزی و چه زمانی بسته تون ارسال بشه. هرموقع که شما بخوایین اینکار انجام میشه.
همکاران ما
دفاتر نمایندگی
- دفتر نمایندگی استان اصفهان
- دفتر نمایندگی استان گلستان
- دفتر نمایندگی استان خوزستان
- دفتر نمایندگی استان قم
- دفتر نمایندگی شهر شیراز
خدمات ویژه فروشندگان آنلاین
موبایل: ۰۹۳۰۰۰۳۰۰۱۶
تلگرام: persiaexpress@
راه های ارتباطی
آدرس : میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، کوچه نگارستان، پلاک 1
تلفن: ۰۲۱۷۷۶۲۰۴۱۷ – ۰۲۱۷۷۶۲۷۰۴۹