فروشگاه ها و افراد برای ارسال سفارشات خود یا از طریق پست و یا از طریق پیک اقدام می کنند. در این مقاله می خواهیم به مزایا و معایب کار با پست و پیک را بیان کنیم.

از مزایای کار با پست اعتبار، روایی و هزینه مناسب است ولی از معایب آن می توان به مواردی چون امکان خسارت به مرسوله و روند زمان بر وهزینه بر پیگیری بیمه و جبران خسارت، نداشتن اپراتور و نیاز به داشتن یک نیروی انسانی برای حمل سفارشات تا محل اداره پست یا پیشخوان پستی اشاره کرد.

از طرفی مزایای کار با پیک را می توان سرعت، هماهنگی و دقت و معایب آن نگرانی از برخورد نامناسب، هزینه متغیر نسبت به مسیر و گاها بالا برشمرد که دردسرهای خاص خودش را دارد.

از این رو افراد و فروشگاه ها به دنبال کاهش هزینه های ارسال برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه های اضافی برای ارسال سفارشات خود هستند.

شرکت پرشیا با بهره مندی از زیرساخت های لجستیک و نرم افزاری در تلاش برای هموارساختن معایب پست و پیک می باشد و از سال 1391 شروع به فعالیت در این حوزه نموده و تاکنون توانسته سرویس های ویژه و منحصر به فردی به فروشگاه ها ارائه نماید.

برخی از خدمات پرشیا شامل سرویس پست شهرستان با هزینه مناسب، بیمه مرسولات و جبران خسارت 24ساعته، بسته بندی، لجستیک و انبارداری، سرویس پیک تهران با هزینه مناسب و ثابت به تمام مناطق 22 گانه، سرویس جمع آوری در محل، سیستم ارتباط با مشتریان و هماهنگی جهت ارسال سفارشات، نرم افزار تحت وب مدیریت مشتریان و پاسخگویی سریع و به موقع می باشد.

امید داریم فروشگاه ها با بهره گیری از این خدمات لبخند رضایت را بر لب مشتریانشان بنشانند.